So far, so good.

19 september 2015 - Bonita Springs, Florida, Verenigde Staten

Ik moet zeggen dat ik er al een beetje aan begin te wennen, het leven hier in Amerika. Het is in ieder geval meer dan duidelijk dat ik hier deze keer niet gewoon op vakantie ben! Pap doet heel erg zijn best om mij me thuis te laten voelen, heel lief. Waar ik het meest aan moet wennen is het feit dat ik niet meer op mezelf woon, maar bij (een van) m'n ouders!

De afgelopen paar dagen is pap vooral bezig geweest met mij dingen uitleggen hoe van alles werkt hier, vooral de grote sport hier, football. Nee, zeker geen voetbal als dat we in Nederland kennen.. Dat wat ze hier spelen, ik snap er dus helemaal niks van he!! Zelfs daar heeft hij tijd voor genomen om me het uit te leggen, maar helaaas.. Ik blijf Lizzy, hou maar op over sport!

Ik begin me nu al te vervelen hier thuis, dus het word hoog tijd om op zoek te gaan naar een baan. Natuurlijk was pap me (alweer) voor, die heeft al voor me rondgekeken! Het leek me toch wel wat eng om direct in de bediening aan de slag te gaan, omdat ik de Engelse taal nog niet heel goed spreek. Ook in een winkel of een andere 9-5 baan lijkt me helemaal niks.. Toen kwamen we op het idee dat ik ook kan beginnen als hostess, wat me nu toch wel heel erg leuk lijkt !

Vanavond zijn we naar het strand gegaan om de zonsondergang te bekijken, en wat is hij hier moooi.. Zijn zeker een paar mooie foto's uitgekomen! Toen we terugkwamen was het al bijna 8 uur, en dus hadden we honger !!!

PIZZATIME

Maar niet zomaar pizza, we hebben zelf pizza gemaakt. Hans en Johnny, 't spiet mie donders, maar zelfs jullie kunnen hier niet tegen op! Mmhhh, die was echt lekker. Ondertussen een van m'n vaders favoriete film gekeken, namelijk ''waiters''. Topavondje !

Oh ja, wat ik ook nog wou zeggen is dat ik de ''wilde dieren'' hier echt heel cool vind ! Ik heb helemaal nog geen slangen en spinnen gezien, dus prima. Maar wel een schildpad in de achtertuin! Net zoals eekhoorntjes, mini hagedisjes en hele mooie aparte vogels. EN EEN BANANENBOOM !!! Helaas nog een paar maanden wachten tot ik er uit kan eten..

Oke, 23:25, tijd om te slapen ! Houdoe en bedankt olé oléee !

1. Petra:
    20 september 2015
    Hej meis!

ben benieuwd naar al je verhalen vanuit Amerika, en heb me dus ook aangemeld. Geniet er met volle teugen van de tijd daar met je familie en Paps. dikke kus Petra
  2. Xandra:
    20 september 2015
    Lizzy, I enjoyed reading your blog. When you speak, your English is VERY good, however the computer does not translate from Dutch to English as well as you!!