Week 1 !

22 september 2015 - Bonita Springs, Florida, Verenigde Staten

Dinsdag 22 september, de dag dat ik hier precies een week ben !

Eindelijk kan ik zeggen dat ik echt iets nuttigs gedaan heb ! Gisteren zijn we de hele dag op pad geweest, en niet zomaar. Het was tijd om een baan te zoeken ! Afgelopen weekend heeft m'n vader me een website laten zien waarop alle bedrijven hun vacatures zet. Hierop kan ik een beetje rondkijken waar ik zou kunnen solliciteren. Ik zag direct al een leuke vacature staan! Dat was gister mijn taak. Alleen nog 1 probleem, mijn CV heb ik alleen in het Nederlands. Die mocht ik dus eerst bijwerken en vertalen! Ook heb een een introductiebrief geschreven voor de bedrijven, nooit gedacht dat ik dat ooit zou doen.. Haha!

Zo'n 2 uur later, toen ik eindelijk klaar was, was het de auto in en op jacht naar leuke restaurantjes in de buurt zodat ik daar kan solliciteren. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest als het moment waarop ik het eerste restaurant binnenging om te solliciteren.Uit zenuwen heb ik zelfs maar de helft van m'n CV achtergelaten, alleen de eerste pagina !!!! Wat voel ik me dom..

Een aantal restaurants verder en heel wat CV's en brieven lichter, had mijn vader alweer het volgende op de planning, wat ik totaaaaal niet erg vond ! Namelijk op zoek naar een leuke scooter zodat ik eindelijk ook mijn eigen vervoer heb. Ik voel me op een scooter toch wat comfortabeler omdat ik daar al vaker op gereden heb, terwijl het idee van auto rijden me toch wel wat bang maakt. Dus besloten om dat nog heel even uit te stellen! De eerste ''motorshop'' waar we heen gingen, zag ik buiten direct al een leuke scooter staan, nu maar hopen dat deze niet te duur is en ik hem in termijnen af kan betalen.. Dus wij naar binnen, vragen of ze leuke scooters hebben die niet te duur zijn en die je in termijnen kunt betalen. Zegt die man, ik heb buiten een scooter staan die misschien wel leuk is... Hopen hopen hopen... En hij wijst ''mijn'' scooter aan !! Deze kan ik pas kopen zodra ik een baan heb, dus nu wil ik helemaal een baan !
Voor de geïnteresseerden, het gaat om een zwarte ''honda metropolitan'' , leuk !!

Nog even een dagje eerder, kwam een vriendin van me met het geniale idee om de app Tinder hier te gebruiken, en dat vond ik echt een supergoed idee ! Nou, we hebben zitten kwijlen hee, hallo. Uit eindelijk met iemand heel erg aan de praat geraakt, waar ik nu mee sms. Wat heb ik een lol met hem! Bij mijn foto's vind je een screenshot van ons gesprek, dat moest ik gewoon met jullie delen.

Ik denk dat ik vandaag voor de verandering helemaal niks ga doen, geintje natuurlijk! Ik ga lekker de nerd uithangen, studeren voor m'n rijbewijs. Wish me good luck !